Zajímavosti / Blog, Strana 3

Trendy v líčení LÉTO 2024: Růžová tvářenka a barevná řasenka
Trendy v líčení LÉTO 2024: Růžová tvářenka a barevná řasenka

Trendy v líčení hovoří jasně. V létě roku 2024 se bude nosit nejen zdravě lesklá a růžová pokožka, ale také se vyřádíte s barevnými řasenkami, které má v nabídce i Schminka!

 

Chcete držet krok s dobou, ale nemáte tušení, jaké jsou trendy v líčení pro léto 2024? Pak jste tu na správné adrese! V tomto článku se jim totiž společně podíváme na zoubek.

MODRÉ OČNÍ STÍNY A MODRÁ ŘASENKA

Trendem letošního roku je nepochybně modrá řasenka, která se v obchodech velmi špatně hledá. U nás jste ale vždycky napřed, protože v nabídce nám nechybí jak elektricky modrá řasenka, tak decentnější indigo řasenka, která může být alternativou ke klasické černé. Aby bylo líčení očí dramatičtější, sáhněte po modrých očních stínech Wet&Dry, jejichž barva se po nanesení vlhkým prstem zintenzivní a prohloubí. Krásná je nejen indigová modř s hlubokým leskem, ale také blankytně modráNebo vás snad okouzlí duo modrý kolibřík?

2 (1)

RŮŽOVÉ TVÁŘE

Zdravě růžové tváře během momentu vykouzlíte třeba krásnou mini růžovou tvářenkou Pink Coral, která se díky svému praktickému a skladnému balení dobře hodí i na dovolenou. Pocit luxusu během líčení naopak navodí perly pro tónování pleti Rose. S množstvím to ale nepřehánějte, jinak budete vypadat jako spálené od slunce. Experimentovat naopak můžete s umístěním tvářenky na obličej, protože pak můžete opticky dodat plnost konturám, nebo obličeji dopřát vizuální lifting.

3 (1)

HOLOGRAFICKÉ LÍČENÍ

Líbí se vám holografický papír, který se krásně třpytí a při dopadu světla mění svou barvu do nejrůznějších odstínů stříbrné, růžové, fialové a modré? V tom případě vyzkoušejte tónující balzám na rty Třpytivé léto, který je i letos hitem sezóny. Intenzivní třpyt na rtech je nejen velmi šik, ale také podtrhne letní opálení.

4

Číst článek
Rozhovor s Koučkou stylu Ludmilou Dufkovou
Rozhovor s Koučkou stylu Ludmilou Dufkovou

Krásné oblečení a líčení jdou ruku v ruce. A kdo jiný by o tomto tématu mohl zasvěceně hovořit, než Koučka stylu Ludmila Dufková, která se věnuje barevné typologii pro muže i ženy (a to i na dálku) a která během schůzek s klientkami pracuje i s kosmetikou Schminka. Jaká byla její cesta k barevné typologii? A co by poradila ženám, aby se cítily dobře a samy sobě se líbily?

Z jakého důvodu jsi se rozhodla, že se z tebe stane koučka stylu a budeš se věnovat právě barevné typologii? Jaká byla tvoje cesta?

Má cesta plynula tak nějak přirozeně. Tyto vlohy ke kráse a módě mám už ve svých genech po mé babičce. Byla švadlena a v době před revolucí, kdy nebylo v obchodech tolik oblečení na výběr. Díky ní jsem chodila vždy hezky a zajímavě oblečená.  Byly to kousky, které jsme s babičkou vymýšlely nad tehdejším módním časopisem Burda.

Móda mě tedy zajímala vždy. V roce 1995 pak k nám do České republiky přišla barevná typologie vzhledu, která byla poslední puzzlík pro mou práci stylistky a vizážistky. Dala mi odpovědi na to, proč mi něco sluší víc nebo míň a proč se v něčem cítím lépe než v jiném kousku. Barvy jsou pro vše rozhodující.

Pomohla nějak barevná typologie a její principy i tobě? Například v pracovním nebo v soukromém životě? Pokud ano, jakých změn sis všimla?

Cit pro harmonii jsem měla vždy, ale nerozuměla jsem tomu, proč mi některé barvy sluší a některé ne. Barevná typologie vzhledu mi dala na vše odpovědi. Principu barevné typologie já říkám zákony přírody. Vychází z barev jednotlivých ročních období, jejich charakteristik a kombinací. I my lidé jsme součástí přírody a její principy máme už ve svých genech. Barevná typologie je jen vynáší na povrch. Příroda je moudrá, ví co je pro nás nejlepší. Vše uložila do našeho typu pigmentu s kterým jsme se narodili. Máme jej po celý život, protože se nemění. Stejně jako krevní skupina. Pokud si od přírody necháme poradit, můžeme být stejně přirození a harmoničtí, jako je ona sama. 

Mé osobní barvy, které díky barevné typologii znám, mi pomáhají cítit se dobře a mladistvě. Vím, že díky nim mi to vždy sluší a jednotlivé kousky se mi mezi sebou jednoduše kombinují. Lidé mi odhadují méně let, než mi ve skutečnosti je. Nákupy oblečení mě baví, jsou pro mě zábavou a radostí, protože vím, které oděvy jsou pro mě nejlepší a nezdržuji se zkoušením něčeho, co by mi neslušelo.

Díky mým osobním barvám se cítím dobře v každém oblečení. Ať už jsou to plavky, sportovní oblečení, kostýmek, nebo oděv do společnosti. Barvy se nám objevují na všem. V podnikání díky svým barvám působím profesionálně, podtrhují mou eleganci a ženskost.

Jak bys řekla, že lidé v České republice barevnou typologii a koučink osobního stylu vnímají? Uvědomují si podle tebe jejich důležitost, nebo v tomhle zatím zaostáváme za západními zeměmi?

Lidé, kterým na sobě záleží a chtějí být úspěšní jak v osobním, tak v profesním životě, chápou, že i jejich vzhled je důležitý. Může jim pomoci k šťastnému a úspěšnému životu. V zahraničí je běžné, že lidé mají kromě učitele jazyků i kouče a své osobní stylisty. Vzhled je neoddělitelnou součástí naší osobnosti a vyplatí se minimálně 1x za život tuto konzultaci, která nás nasměruje správným směrem, absolvovat.

V České republice se má hodně za to, že vzhled není důležitý, že je důležité naše nitro. To je veliký omyl. Vzhled je naší součástí, je naší vizitkou, ukazuje to, kým jsme uvnitř. Ne každý si ví rady a má jistotu jak se oblékat a upravovat. Vzhled nás na naší cestě životem může podporovat, ale také nám ubližovat. V tomto směru dělám osvětu na různých přednáškách a setkáních, kde mluvím o důležitosti našeho vzhledu a jak s ním správně pracovat.

Děláš konzultace a sezení jen fyzicky, nebo je možné objednat se i na konzultaci on-line?

Konzultace je možné absolvovat osobně u mě ve studiu v Brně, mohu ale také přijet také kamkoliv v České republice a na Slovensko. Konzultace se mnou je dále možná i on-line. Mám hodně klientek v zahraničí. Například v zemích, jako je Anglie, Francie, Chorvatsko a dokonce i Egypt. Mám pro tento typ konzultace vypracovaný postup a systém, při kterém pak konzultace probíhá stejně, jako bychom byli spolu v obýváku. Výstup a informace jsou úplně stejné, jako bychom se viděli osobně.

Jak dlouho u tebe zhruba jedna konzultace trvá? A je možné se domluvit třeba i na třídění šatní skříně a na asistovaných nákupech?

Konzultace trvá přibližně 2 hodiny. Během ní učím druhé dívat se na sebe novým způsobem. A to tak, aby sami uviděli, které barvy je osvěží, omladí a které jim ubližují - dělají je třeba starší a smutnější. Učím je vidět svou jedinečnost a krásu, a tu následně podtrhnout. A dodávám, že osobní krásu má opravdu každý. Hovoříme, jaké barvy a jejich kombinace jim sluší, jaké doplňky, brýle, náušnice apod. Ženy také líčím k jejich očím a pleti, hovoříme jaká barva vlasů by jim nejvíce slušela. Výstupem z této konzultace jsou také všechny shrnuté informace a osobní barevná karta.

Často po konzultaci barevné typologie chtějí ženy protřídit svůj šatník. Zaměřit se na barvy v šatníku, ale také na svou postavu a na nejlepší střihy oblečení, které jim padnou. Vybrat z něj to, co je dobré, ukázat kombinace co s čím nosit, a případně píšeme nákupní seznam, co v šatníku chybí, aby byl funkční. Asistované nákupy s klienty mám moc ráda. Mohou být sezónní, nebo k určitým slavnostnějším příležitostem. V obchodech klienti vidí, jak to funguje v praxi.

Jak postupuješ, pokud vnímáš, že někdo potřebuje tvoji pomoc, ale ještě není na nějaký krok připraven?

Ptám se, jak řeší své oblečení, jak je spokojený se svou šatní skříní a vzhledem. Jak řeší své nákupy a zda je něco, co by mu mohlo pomoct.

Hodně druhé zajímají principy barevné typologie a jak by jim mohla být přínosná. V současné době se o ní moc nemluví, a to je škoda, protože je pro nás velkým pomocníkem v péči o náš vzhled. Když se lidé dozví, že barevná typologie využívá jejich pigmentu se kterým se narodili a mají jej celý život stejný, pochopí, že se jim velice zjednoduší život - zjednoduší se jim rozhodování, co na sebe obléknout, vždy jim to sluší, ušetří za celý život spoustu peněz za nevydařené nákupy a již jim nic neleží ve skříni. 

Je podle tebe osobní styl otázkou peněz , nebo je možné být stylová a cítit se dobře i za "levný peníz"? Určují peníze kvalitu?

Osobní styl určitě není otázkou peněz. Naopak. Když víme, co nám sluší, známe své barvy, střihy k postavě, styl oblékání, ušetříme spoustu peněz. Nakupujeme cíleně, investujeme jen do kousků, které budeme opravdu nosit a budeme se v nich cítit dobře. Nic nám pak nebude ležet ve skříni. Když si koupíme oblečení v našich osobních barvách, které s námi ladí, i levnější kousky na nás budou působit luxusně. Naopak v barvách, které s námi neladí, dochází k tomu, že i v kvalitních kusech budeme působit fádně a obyčejně. Takto opravdu barvy fungují. Při mé konzultaci Barevné typologie se lidé doví informace z kterých budou čerpat po celý život, a to potom opravdu ušetří statisíce.

V jaké životní fázi tě lidé nejčastěji vyhledávají? A liší se tato motivace u mužů a u žen, nebo jsou motivy podobné?

Oslovují mě lidé,  kteří chtějí mít jistotu při nákupech, oblékání, chtějí to mít jednoduché.  Cítit se dobře, přirozeně, ale přesto i třeba profesionálně. Chápou, že vzhled je důležitý.

Často mě lidé oslovují při změně zaměstnání, při profesním postupu na vedoucí nebo managerské pozice. Ale také ženy po mateřské, kdy si potřebují budovat nový šatník do zaměstnání. Lidé, kterým na svém vzhledu záleží, chápou že je součástí jejich osobnosti a může je na jejich cestě významně podpořit. Ženy se chtějí líbit, chtějí být samy se sebou spokojené, působit mladším, štíhlejším dojmem. 

Ale také chtějí vědět jak se oblékat a upravovat do zaměstnání, kde je vzhled důležitý. Ženy, které se zatím moc nelíčily a chtějí začít, ale prioritou je u nich působit přirozeně. A to mají s barevnou typologií zaručené.

Muže často oblékání ani nákupy nebaví, mají jiné priority. Chtějí mít rozhodování co na sebe jednoduché, rychlé a efektivní. Často mě vyhledávají kvůli své profesi, ve které chtějí působit úspěšně a profesionálně a chtějí vzbuzovat přirozený respekt. Samozřejmě se ale také chtějí cítit dobře a líbit se ženám. 

Je součástí tvého poradenství i líčení a úprava zevnějšku? Pokud ano, jak probíhá?

Ano, jsem stylistka a vizážistka, věnuji se komplexnímu vzhledu člověka. 

Když zjistíme, které barvy ženě sluší, využijeme je i při líčení. Líčím ženy do barev, které ladí s jejich pletí, očima i oblečením, a které nám vyšly při stylingu. Vše je harmonické a přirozené k samotné osobnosti ženy. Součástí konzultace je i minikurz líčení, kde se žena doví, jak a čím se líčit. Přesně ty odstíny dekorativní kosmetiky, kterou líčíme, si pak mohou koupit pro své každodenní používání. Ráno před zrcadlem se pak žena umí sama rychle, ale krásně, nalíčit.


Také hovoříme o barvě vlasů, která je důležitá. Ženy pak s vlasy nemusí experimentovat metodou pokusu a omylu. Také probereme doplňky, jako jsou brýle, náušnice apod. Prostě se žena doví vše komplexně ke své osobnosti na míru. Vše dohromady s oblečením vytvoří krásný celek, který ženu rozzáří. A díky tomu pak působí mladistvě a přirozeně. 

Chtěla bys nám říct ještě něco, na co jsme se tě nezeptali?

Chtěla bych opravdu podtrhnout, že vzhled je v našem životě důležitý a vyplatí se o něm přemýšlet a pracovat na něm cíleně. Je součástí naší osobnosti. Ovlivňuje naši sebelásku, sebehodnotu, má vliv na naše vztahy i úspěch v zaměstnání. Má vliv na všechny oblasti našeho života. Může být naším velkým spojencem. Mé služby jsou zkratkou k vašemu autentickému, harmonickému a úspěšnému já.

Moc děkujeme a těšíme se na seriál, ve kterém nám řekneš své zkušenosti a tipy. :)

Líbil se vám rozhovor s Ludmilou Dufkovou? Navštivte její webovou stránku Koučka stylu

Číst článek
Sakurová kolekce: Probuďte v sobě něžnost
Sakurová kolekce: Probuďte v sobě něžnost

Také, stejně jako my, obdivujete krásu elegantních sakur, které právě rozkvétají v některých našich ulicích? Pokud ano, pak vás určitě potěší naše jarní novinka, kterou je voňavá a krásně růžová sakurová kolekce, jejíž součástí je několik nádherných dárkových balíčků jak pro péči o tělo, tak o krásu.

Když se řekne sakura, většině lidí se okamžitě vybaví exotické Japonsko. Právě v této zemi se tradičně slaví svátek zvaný Hanami, který připadá vždy na období jejich rozkvětu. První zmínky o tomto svátku pochází již z 8. století našeho letopočtu, takže má velmi dlouhou tradici. Některé ze starších zdrojů dokonce uvádí, že sakury ochraňují posvátnou horu Fuji. Ve chvíli, kdy se stromy oděly do kvítků, znamenalo to, že bohové opět přicházejí k lidem a jedná se o čas, který je vhodný pro sázení rýže.

I když se původně svátek Hanami slavil pouze ve vyšších kruzích, spolu s počtem sakur na ostrově a společenským vývojem se pozorování a oslava rozkvětu sakur dostala i mezi běžnou veřejnost. Svátek obvykle připadá na týdny mezi dubnem a květnem a v Japonsku jsou velmi populární předpovědi počasí, na základě kterých je možné květ těchto stromů detailněji odhadnout. Jakmile se tak stane, lidé pořádají venkovní společenská setkání a pikniky, během kterých se aktivně kochají okolní krásou. Ne nadarmo je tedy svátek Hanami jedním z vůbec nejoblíbenějších svátků v celém Japonsku.

Schminka sakurová kolekce

Vůbec nesejde na tom, zda dáváte přednost naší české třešni, nebo japonské sakuře. Jistě se shodneme na tom, že oba stromy jsou mimořádně krásné a pohled na ně v nás probouzí touhu po jemnosti a romantice.

Právě proto pro vás naše šikovné kolegyně vymyslely několik dárkových balíčků s vůní sakury. První balíček "Májový polibek" obsahuje vše, co potřebujete mít v kabelce během romantického výletu do přírody. (Byť by mělo jít jen o park u vás za domem.) Na romantické schůzce jistě využijete jak voňavý krém na ruce, tak tuhý parfém v kalíšku a lesk na rty v krásně ozdobeném balení.

Určitě by vám neměl chybět ani balíček "Sakurová péče", který obsahuje tělové mléko a sprchový gel s vůní sakurových květů. Oba výrobky navíc dodáváme v praktické cestovní taštičce.

Číst článek
NOVINKA: Schminka kosmetické doplňky
NOVINKA: Schminka kosmetické doplňky

Ať už jdete na nákup, do práce nebo na společenskou akci, vždy se vyplatí mít po ruce kosmetické zrcátko, ve kterém můžete překontrolovat svůj vzhled. Kosmetická taštička zase zajistí, že se v kabelce nevysype pudr a nebude nutné dvacet minut lovit z jejích útrob oblíbený balzám na rty. Právě proto jsme tyto doplňky pro každý den nově přidaly do naší stále nabídky!

Schminka kosmetické zrcátko: Vhodné do kapsy i do kabelky

Daly jste si na oběd špenát nebo makovou buchtu k svačině, ale nevíte, jestli vám mezi zuby náhodou nezůstalo něco, co by mohlo pokazit váš úsměv? Potřebujete zjistit, jestli nemáte po návštěvě podniku fousy od kávy? Nejste si jisté, jestli vám neulpěla rtěnka na zubech? Spadla vám cestou na schůzku muška do oka? To vše jsou známé situace, během kterých je kosmetické zrcátko takřka k nezaplacení. Proto jsme do stálé nabídky zařadily šikovné kompaktní kosmetické zrcátko, jehož zadní stranu zdobí stylové věnování, díky kterému nebudete zapomínat na to, že o sebe máte každý den trochu více pečovat.

Schminka kosmetická taštička

Ne všechny ženy mají doma velké množství dekorativní kosmetiky. Mnohdy si vystačíme pouze s jednou řasenkou, několika rtěnkami, pudrem a tužkou na oči. Aby bylo všechno hezky u sebe, líčidla můžete uklidit do stylové zlaté kosmetické taštičky, do které se vejdou i menší paletky očních stínů. 

Číst článek
STAŇTE SE I VY NAŠÍM VELKOOBCHODNÍM PARTNEREM
STAŇTE SE I VY NAŠÍM VELKOOBCHODNÍM PARTNEREM

Vlastníte e-shop, kamenný obchod nebo kosmetický salón? Hledáte spolehlivého partnera? Staňte se naším velkoobchodním partnerem a nakupujte za výhodné ceny. Schminka velkoobchod nabízí pro své zákazníky a dlouhodobé odběratele produkty za velkoobchodní ceny.

Schminka je česká a v Česku vyrobená dekorativní a pečující kosmetika, jejímž poselstvím je nabízet kvalitní a s láskou vyrobené produkty pro každý den. Máte zájem si ji prohlédnout osobně a zařadit ji do svého prodejního sortimentu? Pak kontaktujte naši obchodní zástupkyni Veroniku, která si s vámi ráda domluví schůzku.

Veronika Brodová
+420 602 690 249
veronika@goldenline.cz

Pro přístup do velkoobchodní sekce nás prosím nejdřív kontaktujte e-mailem, případně si domluvme osobní schůzku. Aby spolupráce byla co nejefektivnější, musíme zjistit Vaše individuální představy. Na základě toho vám sestavíme nabídku a cenové podmínky.

Číst článek
Barevné řasenky: Trend v líčení řas roku 2024
Barevné řasenky: Trend v líčení řas roku 2024

S nostalgií vzpomínáte na 80. léta, kdy byly v módě barevné řasenky? A speciálně pak elektricky modrá, které si na vás každý zaručeně všiml? Pokud uvažujete o tom, že tento ikonický kousek zase přidáte do své kosmetické taštičky, Schminka vám s tím pomůže! Zatím váháte? Pak byste měly vědět, že modré řasy budou žhavým trendem v líčení roku 2024!

Zářivě modré líčení je zpět. Popravdě řečeno, nikdy nezmizelo. Azurové stíny, ultramarínová řasenka a indigové oční linky se usadily v našem podvědomí, připravené při první příležitosti s chutí naskočit do naší zkrášlující rutiny. A ta chvíle zrovna přišla, v sezóně jaro/léto '24 se totiž jedná o jeden z hlavních módních trendů.

Pokud vás však modrá barva příliš nebaví, v nabídce máme i klasickou černou, hnědou, fialovou nebo zelenou. Některé z našich řasenek dokonce odolají i vodě, takže vydrží na očích i po skončení večírku nebo festivalu, na který se chystáte.

Tak co, troufnete se odvázat?

 

Číst článek
KOSMETIKA HROU: Stylový pudr Scottie
KOSMETIKA HROU: Stylový pudr Scottie

Svět kosmetiky je plný kreativity. Proto jsme i my v týmu Schminka popustily trochu uzdu své fantazii a rozhodly jsme se vytvořit hravý kompaktní bronzující pudr s reliéfem skotského teriéra!

Paní MUDr. Jana Cibulková, která pro vás každý den vymýšlí nové a nové kosmetické výrobky, je vášnivou milovnicí skotských teriérů. Dokonce jich několik chová přímo doma a během roku jezdí na tematické "skotí" srazy, na kterých se setkává s podobně smýšlejícími lidmi.

A protože se tito přátelští teriéři těší velké popularitě jak u nás, tak ve světě, rozhodla se vytvořit speciální edici bronzujícího pudru, který má viditelný reliéf tohoto psího plemene. Je na vás a na vašem uvážení, zda ho budete chtít darovat někomu, kdo má skotského teriéra taktéž v oblibě, anebo prostě jen znáte někoho, kdo miluje pejsky obecně. Určitě půjde o skvělý dárek, který potěší.

Zároveň jde o unikátní kosmetický sběratelský kousek, protože nic podobného u nás, ale ani v zahraničí, jen tak nenajdete. :)

Číst článek
Co na Valentýna? Jedině dárek od srdce!
Co na Valentýna? Jedině dárek od srdce!

I když většina našinců slaví 1. máj, během kterého se s drahou polovičkou líbají pod rozkvetlou třešní, láska může výrazně prosvětlit i studený únor, kdy se celosvětově slaví sv. Valentýn. Vzhledem k tomu, že si v tento den spousta lidí plánuje nějaké rande, jehož součástí může být i předání nějaké menší pozornosti, jde o ideální moment pro darování kvalitní české kosmetiky.

Každý vztahový poradce vám poví, že aby partnerství dobře fungovalo, vyžaduje to oboustrannou pozornost a péči. A čas od času také nějakou tu romantickou schůzku, během které si znovu vzpomenete, proč jste se vlastně dali dohromady. Někdo preferuje večer strávený u filmu, během kterého si nechá něco dobrého doručit až domů. Jiní zase upřednostňují návštěvu restaurace, do které se vždycky chtěli podívat. Skoro vždy jde ale také o vhodný moment pro darování nějaké menší pozornosti pro radost a potěšení.

Co když ale nemáte v plánu dávat už ohranou čokoládu, plyšáka nebo květinu?

Schminka Valentýn: Nejen kosmetika pro ženy a muže

Výhodou toho, když se rozhodnete darovat naši kosmetiku, je nejen to, že ji během výroby někdo držel v ruce a věnoval jí svoji plnou pozornost, ale také to, že udělá radost jak ženám, tak párům. Například klasická rtěnka a zdravě narůžovělá líčka jsou nedílnou součástí romantického líčení. 

Máslová srdíčka s bambuckým máslem do koupele a úžasnými vůněmi ocení během hezkého večera oba partneři, nehledě na pohlaví a věk. To samé platí i o krásně voňavých sojových svíčkách s kvalitním knotem, které spolu s bytovým parfémem Květinová láska podpoří intimní atmosféru. Neurazí však ani valentýnský dárkový balíček nebo luxusní sprchová šlehačka s květinovou vůní, kterou si jednoduše zamilujete.

Číst článek
NOVINKA: Luxusní svíčky s dřevěným knotem a krystalem uvnitř
NOVINKA: Luxusní svíčky s dřevěným knotem a krystalem uvnitř

Hledáte způsob, jak zútulnit domov nebo se snažíte vymyslet dárek pro někoho ze svých nejbližších? Jelikož přichází podzim, který ubírá světlo a žene nás do pohodlí našich příbytků, můžete ho přivítat limitovanou kolekcí čtyř svíček. Od těch ostatních, které máme v současnosti v nabídce, se ale poměrně liší. Každá svíčka má dřevěný knot, krásnou skleničku z broušeného skla a krystal uvnitř. Díky tomu se můžete těšit na opravdový luxus.

Prázdniny už jsou dávno pryč a před sebou máme zkracující se dny a snižování teplot. Nic příjemného! Když se ale obklopíte krásnými věcmi, měkkým světlem svíčky a příjemnou vůní, bude to tentokrát o něco snesitelnější.

Ať už chcete udělat radost sobě, blízkým nebo obchodním partnerům a nadřízeným, nešlápnete vedle se čtyřmi svíčkami s esenciálními oleji, krystalem, ozdobným pytlíkem, dřevěným knotem a krásným obalem, který si pak můžete nechat třeba na kosmetické štětce nebo na tužky.

V této speciální limitované kolekci najdete:

  • Svíčku ČISTOTA (vetiver, citron, verbena, cedr, santal, jasmín; bílý achát)
  • Svíčku POHLAZENÍ (růže, geranium, jasmín, palmarosa, ylang-ylang, majoránka; růžový rodonit)
  • Svíčku HARMONIE (santalové dřevo, růže, cedr; leopardí jaspis)
  • Svíčku VÁŠEŇ (bergamot, neroli, jasmín; tygří oko)

svíčky limitka

 

 

Číst článek
Upravujeme složení a inspirujeme se přírodou
Upravujeme složení a inspirujeme se přírodou

Vše v průběhu času prochází vývojem a týká se to i nás. Jelikož chceme našim klientům a klientkám nabízet kvalitní a v Česku vyrobená líčidla a další kosmetické výrobky, postupně začínáme měnit jejich složení, aby bylo v co největším souladu s přírodou. Co to ale znamená pro vás?

Co se týče dekorativní kosmetiky, existují tři typy přístupu. Zatímco někomu je jedno, co si přihodí do košíku, další kupující preferují vyloženě přírodní kosmetiku, pro kterou chodí do specializovaných obchodů. Diametrálně odlišný postoj pak mají lidé, kteří na vyloženě přírodní kosmetice netrvají, protože mají zkušenost s tím, že co do funkčnosti (občas) nesplnila jejich očekávání.

Tyto požadavky se ale nemusí navzájem vylučovat. Kvalitní kosmetiku lze vytvořit i tak, aby neobsahovala zbytečnou chemii. Není to sice jednoduchý úkol, ale v týmu Schminka jsme se rozhodly, že žádná hora pro nás není dost vysoká a vydaly jsme se na túru, která již nese první ovoce.

Tohle je u nás nového

V současné době intenzivně pracujeme na úpravách formulací výrobků. Výsledkem našeho snažení bude co nejpřírodnější kosmetika bez přísad, které v ní bezpodmínečně nutně nemusí být. Kromě toho, že výsledkem bude stejně funkční výrobek, očekáváme i snížení dopadu na životní prostředí. Jako bonus také začínáme používat novou parfemaci z esenciálního oleje z mimózy.

V této chvíli má nové složení: BAKED pudr 01, BAKED pudr 02, zelený matný mono oční stín, modrý matný mono oční stín

Postupně plánujeme upravovat formulace i u dalších výrobků z naší nabídky.

 

Číst článek
Nahoru
54 položek celkem